bra att jag sänker johannas statistik..

Hejsannnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eftersom johanna är på kryssning bad hon mig gästblogga åt henne .. och det gick ju bra.. men jag har faktiskt inte haft tid. Meeeeen iallafall så heter jag elin, jag är 13 år och håller på med hästar precis som johanna. Min medryttarponny står i samma stall som hennes Laurus så vi brukar springa runt och muppa oss där, och vi brukar va på fritiden också. hihi min solstråle ♥ men iallafall, ponnyn jag rider heter Natchos och är 4 år. Han har väl typ damp och adhd och allting skulle jag tro men jag älskar han ändå. Eeeeeeehm ja.. nu vet jag inte vad jag ska skriva så ni får bilder istället :)))


Johanna och Laurus ← → Jag & Natchos


min snyyyyygging till häst


skogsmullN'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0