wiiiie glaad tjej här!

tjoo!
Slutade 1 idag hihi naajsnajs. Jag, moa och amanda åkte in till stan, köpte ingenting faktiskt. Men sen när vi kom hem gick jag direkt ner till stallet. Pratade med sophie osv om hans mat och mockingen. Sen tog vi in han och han hade fått ett sår på benet så vi gjorde rent det. Kom väl hem ca 7. Så smsade Lovisa för jag ska rida Robin på söndag så ifall hon ville följa med. Så då säger hon att hon ska provrida en häst i väsby/vallentuna som heter Honey och jag ba whhuuuut?! för den nya hästen i Robins stall heter Honey! :D Så då ska hon provrida han och om det funkar ska hon rida han, förhoppningsvis samma dag jag rider Robin! Är så sjukt glad, tänkt vad världen är liten egentligen hihi.
Men nu ska jag stänga av datan och gå och lägga mig, förövrigt är mitt liv typ kaos.. men ja ska sova på saken och snacka med min ängel imorrn så kanske jag mår lite bättre.. puss och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0