Never cry for anyone in your life, because those you cry for don’t deserve your tears and those who are deserving will never let you cry.

Just nu lever jag efter det där citatet, tänker inte gråta för det här. Det är ditt fel och det vet du.


Drar igång med bloggen igen, insåg att det är ingen idé att gå runt och va nere för det ändrar ändå inget av det som är bestämt. Saknar min blogg lite oxå höhö.
Hade iaf halvdag idag! Milla min ängel följde med mig till stinsen för jag skulle klippa mig hihi :) Det blev faktiskt bra, men det är fett kort jämfört med mitt gamla. Hur mycket jag än plattar det står det åt alla håll.. Efter jag klippt mig köpte vi iaf en semla för det är ju semeldagen :) haha mår fortfarande illa! Sen tog vi tåget till väsby, köpte en parfym i centrum och sen åkte jag hem :) Ikväll ska jag bara plugga, har NO-prov imorgon och jag har inte ens kollat i boken. Wish me luck!
Efter - Före

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0