It’s funny how people say they miss you, but don’t even make an effort to see you.

Heeejsan!
Har inte hunnit blogga förän nu men bättre sent än aldrig.
Min dag började ju asbra, eller inte. Han med min buss från pappa sen när jag skulle byta i carlslund så kom aldrig 45an så satt där i typ 50 minuter. Sen ringer Moa och berättar att alla bussar är inställda.. Och eftersom jag inte har några pengar på min mobil kunde jag inte ringa pappa så för min del vare bara och ifrån carlslund till skolan. Yeey mitt hår såg ut som jag vet inte vad.. Kom iaf till skolan 40 minuter senare, haha det va ju inte det enklaste och gå med converse när det är skithalt ute. Gjorde några snygga ninja-moves hoppas bara ingen såg :$ Sen iaf kom jag typ precis till spanskan. Missade bara handledartiden så det va lugnt. Sen segade dan på och så hade vi NO-prov. Fyfan det gick ju åt helvete. Sen iaf när vi slutade tog jag bussen med Moa. Sen bytte jag vid donken så hoppa Lovisa på.
Kom hem från Robin för en stund sedan. Har börjat rida han en dag i veckan nu. Jobbade han mycke i skritten och traven på ängen och galoppera lite. Jävlar va pigg han va men han vart riktigt fin i slutet! Lovisa fotade lite oxå hihi ;* Sen när jag kom hem laga jag mat osv :)

ni får en gammal bild sålänge, tills lovisa skickat bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0