HAHAHHAAH smidigt.se

Åkte av Laurus idag, AHAHAHHA första gången faktiskt!
Vi skrittade iaf ut först, tog han barbacka, vi skrittade över diket och sen bort mot gris/höns/ko stallet eller vad det nu är. Sen vände vi där borta och skritta tillbaka. När vi kom ut på banan red Beata sin travhäst där så vi fick öka på hästarna lite, herre jävlar Smaiky och Laurus trava bredvid varann och båda drog på som fan. Vilken jävla känsla, fast fick kramp i mina ben så gav galoppskänkel ist och då gick sötisen upp i galopp och galoppera efter ist. Sen red vi lite dressyr och ja, jag skulle öka traven och han svängde åt höger och jag åt vänster HAHAH. Trodde först jag skulle hamna på fötter men det va för långt t marken så på ngt jävla sätt hamna jag på rygg.. Gjorde inte illa mig för det va djupsnö så låg och asgarva medans Laurus stog typ ½ meter ifrån mig och bilar som åkte förbi och glodde. Lovisa satt och asgarva så det måste sett ganska kul ut höhö. Sen iaf fotade vi lite ponnysar å katter och kom hem vid halv 4 typ. Vi gick ifrån stallet, omg det är typ en halv mil. Bilder kommer om ett tag, så kolla in lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0