Tävlingsminne 2012

 
18 august 2012

Det var Laurus andra andra riktiga lopp tror jag. Han kändes lite spänd i värmingen, men det gör han alltid så körde på. Kände att han inte hade galoppskorna med sig så var på ganska bra humör när jag värmt klart. Var även ute i god tid så vi behövde inte stressa, men dom stängde banan en timme tidigare för att ''amatörerna'' hade provlopp så vi hade gott om tid och göra i ordning honom, eftersom han gick ut i lopp 8 tror jag.
 
Jag hade somsagt nr4 i loppet, ledde min volt om jag inte minns helt fel. Han är alltid lite rullig i starten, och tror även han va det här. Men sen skötte han sig större delen utav loppet, hade 2 galopper. På upploppet gick han om en ponny som heter Monstorm, sen var vi även sååå nära på att knipa andra platsen. Han fick en sån vinnarvilja så han bara drog på.. Synd att det inte räckte till en andra plats men jag är så nöjd över att blivit placerad över huvudtaget :')
- Här går jag ut och L försöker gå om 3an..
Världens bästa kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0