Kompledigt!

Nu har jag varit hemma sen 13 ungefär! Spanskaprovet gick faktiskt bra, eller det sa min lärare i alla fall ;) Hade dock inte pluggat mer än några minuter före lektionen då jag haft så himla mycket inlämningar nu den sista veckan. Är ändå nöjd så det är väl huvudsaken. 
 
Eftermiddagen ska jag bara tillbringa framför datorn och skriva slöjdrapport+NOuppsatsen. Slänger in ett inlägg om en stund innan jag åker till stallet! Puss
 
Det här söta armbandet fick jag av Nellie igår. Man ska önska sig något när man sätter på sig det, sen när armbandet går sönder av sig själv så går önskningen i uppfyllelse. Man ska alltså aldrig ta av sig det. Vi får väl se om min önskning går i uppfyllelse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0