Julklappshandling i huvudstaden!

Igår så åkte jag och mamma först upp till stallet! Red L nere på banan.. herrejisses vilken bomb jag red på, helt sjukt haha han var mer uppe i luften än på marken i skritten och traven men galoppfattningarna tog han perfekt så lite duktig var han iallafall!
Sen åkte vi direkt till Solvallas ponnytravgala! Kom därifrån runt 17.30 så då packade jag mina grejer och åkte till Elin. Vi tog bussen och mötte Ali, Pontus, Emilio och Kevin! Det var svinkallt ute så gick in på donken ett tag och sen ut igen. Vid 23 hämtade Elins mamma oss, det va -16 och mina tår levde inte.. Usch! När vi kom hem till Elin la vi oss i sängen och kolla på film, men somnade så vaknade typ runt 3 igen. 
Gick upp vid 10.30 imorse och gick hem och duscha. Tog bussen till Robin och fixade allt hos han, höll på och frysa ihjäl samtidigt. Jag hatar verkligen vintern.. Är en riktig sommarmänniska! Tog iallafall bussen direkt ifrån stallet till stan där jag mötte upp Nellie! Vi handlade lite julklappar och sen satte vi oss på Wayne's, tog en Caffe Mocha och kladdkaka.. Mums! Sen stängde dom så då satte vi oss inne på Sergelbion och sen gick vi till våra tåg. Guud vad jag saknat min bästavän<3
Nu måste jag skicka in min NOuppsats som skulle varit inne i torsdag.. Och sen ska jag kolla på en film! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0