I'm praying that you and I might end up together..

Jo vad vare då som hände igår? 
 
I förrgår (torsdags) så knäcktes min käke till när jag åt, tänkte inte mer på det förän dan efter då jag hade sjuuukt ont. Tog säkert 5 alvedoner på jobbet, det kändes lixom som om jag hade huvudvärk i halva huvet. Mamma ringde Löwet men dom sa att vi skulle åka in till Karolinska. 
 
Vid 22.20 åkte vi hemifrån, och framme på KS sa dom att jag inte var välkommen där pga att jag var för gammal (?) Det ingen fatta va varför dom inte skickade oss till deras vuxenklinik.. Aja, vi åkte till Danderyd där vi först fick sitta och vänta från 23.30-01 ungefär, då fick jag komma in på en förundersökning där dom tog mitt blodtryck osvosv. Sen fick vi komma till ett annat väntrum medans vi väntade på en kirurg. 
 
Vid 02 ungefär fick vi komma in till kirurgen, hon kände överallt och tog blodprov. Jag har alltså en käkledsinflamation+käkmuskelsträcking typ. Ska äta inflamationsnedbrytande tabletter ett tag.. Kom hem typ 03.30, somna en timme senare och sen vakna igen vid 6.. Har alltså sovit 1.5 h inatt. Gick upp till jobbet, och sen vid 4 hämtade mamma mig så jag fick åka upp till Laurus.
 
Honom red jag en stund på stallplanen med Lovisa. Han var superpigg men ändå duktig och lyssnade på mig. 
Nu ska jag gå och lägga mig, sista jobbdagen imorgon då sen julafton!! :D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0