f*tt väder

jävlaäckelhorfitt väder. välkommen till svergie, landet där det alltid regnar -.-
Vi slutade vid halv 11 idag så då följde jag med mois en snabbis t centrum sen åkte jag till Lovisa. Sen hämtade Jossan och hennes mamma mig och så åkte vi till hennes stall. Fick rida en 4åring som heter Musse. Haha jättesöt men inte riktigt inriden men det gick bra. Red även Pikkan ett tag, guuud så länge sen det var jag red en ponny som är riktigt inriden :') Sen mitt i allt börjar det spöregna och vi hade typ 15 min hem så vi var ju totaaaalt genomblöta. Helt sjuukt vad det regna :ö Sen var dom som ägde stallet där så dom hjälpte oss med hästarna och sen kom jossans pappa efter ett tag. Nu har jag precis fått av mig dom där pissblöta ridbyxorna haha.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0