Life is like a video game you have to pass all the levels to win at the end.

Idag efter skolan va jag ju hos tandläkaren .. fyfan gjorde så jävla ont, lagade ett hål. Och ja, jag typ dog där inne :( Sen så körde mamma mig till Lovisa så va jag där ett tag, och sen körde hennes pappa oss till stallet. Vi började med och ha begravning för skinkis♥ sen sadlade vi laurus och smaiky snabbt. Vi hade konditionsträning/monté, så vi joggade dom först 3 varv och sen bytte vi varv och ökade traven lite. Hahahah vi försökte prata samtidigt .. och det gick ju åt helvete ;) höll på och ramla av för att jag garva så mycke hahah :ö sen iaf blev smaiky lite trött efter 6 varv så jag drog på laurus 1 varv typ hihi. Efter det körde vi back-träning så vi travade i en uppförsbacke och sen skritta vi slingan. Sen klättrade vi upp där det va brant, och skritta ner igen. Sen fixa vi hästarna och efter det fixade vi lite vid skinkis grav och sen åkte vi hem :) Imorgon ska jag till robiiisen, ska nog bara rida han barbacka lite och emma följer med hih! Ska ner till hennes prao när och va där tills hon slutar haha :) Men nu ska jag äta, och ut med hundarna så bloggar senare, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0