Få aldrig en tjej å falla, om du inte är redo att ta emot henne med värdighet.

Tjobree!
Pappa körde upp mig och Lovisa till stallet idag vid 12. Så väntade vi på att laurus skulle äta klart, sen fixade vi han och så red jag ner till volten. Började med å värma upp honom, sen hoppade jag små kryss och sen hoppade jag kombinationen lite. Hahah han blev huuur taggad som helst så han hoppade ''granris hindret'' och sen blev han så taggad så han kickade som fan efter. Så sista gången jag skulle hoppa kombinationen så började han kicka och då åkte jag av ahahahah. Fick med mig tränset och allt å vägen :$ men sen hoppade jag lite andra hinder och då blev han sååå jävla fin. Avslutade med och hoppa ett hinder på typ 50 och det gick superbra! Sen tömkörde Lovisa Smaiky så jag fota dom lite, och sen fota jag när Emma provred Natchos. Jättefin va dom. Sen åkte vi och handla och nu sitter jag och väntar på att kusinerna ska komma, dom ska sova här inatt och sen flja med till stallet imorgon. Bilderna från idag får ni när lovisa skickat dom :)


Kommentarer
Postat av: Elise

hej! kolla gärna in min blogg, idag så har jag skrivit ett inlägg om vad jag tycker om facebook och villka sidor som finns på facebook. läs det och lämna en kommentar om vad du känner och tycker om du vill :)

kram!

2012-04-12 @ 17:02:42
URL: http://elliiizasplacee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0