what we dreams is all that matters

hejsan alla sööta :d

när vi slutat följde amanda me mej hem å så bytte jag om, vi gick ut med rossi och sen så tog vi 33an till rotebro och mötte milla där sen drog vi till stiiinsen :d jag å milla skulle köpa nya hörlurar så vi kollade runt lite och köpte glass på donken och jag köpte ett par hörlurar :) milla åxå haha :)
sen så fick vi sjuts av amandas pappa hem så kom hem vid 16.45 typ.
mamma är i stallet så hon kmr väl hem snart ;)
fick med mej millas kamera hem över helgen för att ladda över bilder. det finns några jättepinsama på mej, nellie och milla haha :$ och några när jag och milla va å åkte skidor HAHAH döör när ja tänker på det..
är astaggad inför imorgon.. kvalet går typ 11.45 sen så är det lopp 11 med rama. :d
ska ta å se om d finns ngt att äta nu, puss


kolla mitt hår :ö



hörlurarna som fick följa med hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0