no rubrico

shuuue! ♥

hemma från tha school nurå. segt som vanligt.. matte, no, engelska på rad efter lunchen.
ska gå ut m rossi nu och sen ta bussen om.. 50 minuer? lovisa hoppar på den och så åker vi ner t centrum, går där en stund sen äre ju öppethus/konfa möte i vilundakyrkan typ. jag å lovisa har ju betsämt oss att konfermera oss ;) så det va typ tacobuffé och sammarbetsövningar!

hann inte blogga nått igår typ för drog t stallet direkt efter skolan. tog bussen t lovisa och så körde hennes mamma oss t stallet. först red vi lilla slingan. både natchos och laurus typ dampa lite så smaiky fick gå i mitten haha :) sen skritta vi ett varv på banan och trava lite :) efter det så jobbade jag laurus lite på stallplanen och trava över upphöjda bommar. superduktig va han! :') tog även nåra hopp :d typ 30 cm kanske men han va asduktig! lovisa och elin fotade så dom måste bara ta bort kopieringsskyddet på bdb så kan jag lägga upp dom :)
efter stallet åkte jag och mamma t kista, kolla på bio. vi såg Bride Maids. den va faktiskt bra. ganska kul åxå haha ;)
hittade även jackan mamma å pappa får köpa t mej och en mössa jag ska köpa :) kom hem vid typ 12 så gick direkt å la mej å somna typ diirekt.
amanda ska fixa ny design och header så ska leta fram en till bild nu. puss


bild från i helgen på valla.
jag och rama t vänster och samuel och raksha t höger :)
foto: sandra c e axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0