just nu älskar jag mej själv.. elr inte

RÅKADE ÅTERSTÄLLA MIN TELE SÅ HAR INTE ETT ÄNDA NUMMER LR SMS KVAR :o BARA BILDER OCH MUSIK. FUCK VAD JAG HATAR MEJ SJÄLV JUST NU
så alla skickar ett sms t mej!!

iaf, idag så åkte jag och moa hem till henne. hon fixade flätor i mitt hår :) vart asbra!
sen så åkte jag hem, bytte om och hoppa på 34an för att möta lovisa. HAHA och bussen körde fel så fick typ kliva av vid grimstavägen, då hade den typ försökt och vända men jag väntade på 45an där så va lovisa på den. sen så gick vi runt på aktionen och kolla och vi såg ett föl som smaiky e halv morbror till :D dom va aslika haha :o
men sen gick vi hem t mej och kolla på idol och sen åkte hon vid typ halv 9-9.
ska t grönan imorn så kliver upp vid 8 typ. det e ju ericsson-dagen och millas pappa hade 6 biljetter så det blir typ jag, milla, amanda, selling, frida, bea tror jag? jag och alla handbollstjejer ;) nej men det ska bli skitkul!
ska gå och fixa mej nu så jag orkar upp imorgon. vi hörs!! pussogonatt





två bilder från när jag vänta på bussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0