jag är supersnälla silversara. vem är jag då? du är häxan surtant

tja tja bloggen! ;)

sprang ju milen idag. ganska nöjd me min tid men hade nog kunnat komma under 1.10.. efter gick ja hem å duscha, gjorde lunch å messa lite sen så kom milla och så tog vi bussen t centrum. köpte ny foundation och puder. vi gick runt där lite och sen hoppa vi på 545V och åkte från centrum och åkte runt hela väsby tills den kom tbaka t stationen.. VILKET LIV. men sen så åkte vi t norrviken å då satt vi typ vi nåra gungor och bara snackade. sen gick vi och tog bussen hem t milla.. hahah kunde gått men aja. sen så ringde vi moa å då va dom tydligen åxå på bippen så då åkte vi tbaka dit å satt och kolla på nån match. sen skulle nellie och moa t ica så då följde vi me dom en bit. så milla gick hem och åt och amanda och jag gick hem å hämta hennes kamera å så bytte jag tröja. sen gick vi ner t bippen igen och mötte milla. kollade på nån match igen och sen så gick vi hem. haha försökte lura några å ringa mej men det gick inge bra HAHA alla e så jävla tråkiga..
mamma är och fixar nått me bilen hos ola så e ensam hemma. MUSIK PÅ HÖGSTA VOLYM!
har fett tråkigt.. ingen social på fb å mobilen har typ dött.. hehe


HAHAHAHAHHAHA milla va så skön idag

milla: jag är supersnälla silversara
jag: vem är jag då?
milla: häxan surtant.
jag: men ahahah det va ju sjyst?

typ dog av garva men aa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0