grymt bra dag!!

shuue! :d

har kommit hem nu efter en heldag på valla. laurus klarade tyvärr inte kvalet, 3.22,3 men han va sjukt duktig och han va ganska trött så är nöjd m han ändå :) så nu har vi anmält han t eskils nästa helg :)
sen så körde jag Rama åxå :D det gick sjukt bra och sjukt snabbt typ första 1½ varvet sen så på upploppet vare en tjej som kom bakifrån och skrek på sin häst asmkt så rama börja galoppera och sen så hitta jag inte takten i traven så hon fick galopp igen och då fick jag ner henne precis innan mål. men är nöjd iaf! första gången jag körde "snabbponny" och det va mitt 4e lopp :)


imorgon ska jag,milla och amanda åka och sälja massa saker på täby galopp loppisen. har samlat ihop massa böcker, spel och sånt. ska nog ta med sadeln åxå å se om nån vill köpa den :)
så nu tycker jag att alla kan åka dit och köpa alla våra saker haha :) ska bli sjuukt kul iaf och ber amaanda ta me sin systemis så att hon kan fota! det brukar tydligen vara sjuuukt mycke folk så vi får väl hoppas att vi inte kommer hem med alla saker igen ;)

ska stänga ner nu och fixa mej.. är sjukt trött haha ;) puss

 jag å moa på grönan haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0