i gotta find someone like you

heeejsan :D

va ju i stallet 7 timmar med lovisa idag.. haha :D
kom upp dit vid 11 typ och då tvättade vi ostens sår och lekte me katterna lite. sen hämtade vi laurus och lovisa knoppade hans man och jag borstade han osv. sen så hämtade hon smaiky och det va nån läskig tant som va i smaikys, natchos och berras hage när jag kolla och när lovisa kom hade hon sprungit iväg och stog typ och kolla på oss bakom nåra träd.. haha och smaiky ville inte gå in så vi jaga han ett tag, natchos bet mej oxå.. kul. sen iaf gick vi ner på banan och fotade laurus och smaiky. riktigt bra bilder vart det! sen ställde jag ut laurus i hagen och hämtade contra. borsta av henne lite snabbt och så red jag och lovisa ner till volten. jobbade henne först ganska mycket i skritten och sen trava jag över bommar och travhoppa ett kryss :) hon va super duktig!! sen så kom mamma, hon va och titta på sadel idag så hon kom hem med en ny sadel :D prövade den oxå och den va bra :D ska förmodligen rida i nya sadeln på onsdag med lovisa :D










nåra av alla bilder idag, fler kommer i olika inlägg :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0