test

Har du:
Någon som förstår dig? - ja
Någon som du saknar? - aa
Någon som du hatar? - aa
Vem kramade dig senast? - vet inte nellie tror jag 

Vem pussade dig senast? - vet inte
Vem ringde dig senast? - kamilla
Vem ringde du senast? - pappa
Vem var hemma hos dig senast? - amanda tror jag
Vem var du hemma hos senast? - hos mej.. haha?
Har du några kärleksproblem? - nja
Har du pratat med någon idag? - nej duvet, värsta lonelyn -.-
Har du gråtit idag? - nope
Har du skrattat idag? - aa :)

 

Jag:
Är singel? - mm
Svär ofta? - om jag gör
Sjunger i duschen? - vem gör inte?
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej haha

Skrattar åt dina egna skämt? - ja om ingen annan skrattar..
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - kanske


Har du:

Piercingar? - öronen om d räknas
Syskon? - plastbrorsa
Jobb? - skolan
För många vänner? - går itne att ha för många! 
Rymt hemifrån? - när jag va liten.. med min barnvagn.  
Färgat håret? - haha ja många gånger
Bra självförtroende? - nej
Sagt ”jag älskar dig” till någon? - Ja
Varit kär? - ja..
Dumpat någon? - mm
Gjort något olagligt? - aa
Somnat i skolan? - nä faktiskt inte
Brutit ett ben? - aoop
Tappat bort mig i min hemstad? - jaa.. eller om det räknas i stockholm?
Sett en fallande stjärna och önskat? - har sett men aldrig önskat..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja
Smugit ut utan lov? - aa
En hemlighet som ingen annan vet? – aa
Sovit en hel dag? - aa
Somnat gråtande? - japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nää
Blivit generad inför folk? - haha aa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - aa
Ätit musslor? - neeeeeeej :s
Haft ett förhållande i under en månad? - aa
Blivit kallad player? -
Färgat ditt hår svart? - aa

 

Vad:
Längtar du till mest just nu? - ghs
Ska du göra i helgen? - vet inte, koompisar förmodligen

Gjorde du igår? -
Ska du göra i sommar? - vet iinte
Har du för mobil? - xperia x8
Vad köpte du senast? - Ehm.. vet inte, de va mamma som betalade :)

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Skrikit som fan och sprungit

 

Vem/vilka:
Slog du senast? - eskil tyyp
Fick du sms från senast? - eliiiiiiiin
Pratade du med i telefonen senast? - mammsen
Älskar du? - familjen och mina vänner!
Skulle du kunna göra allt för? - mina älskar bästavänner och familjen
Var du med senast av det motsatta könet? - nåra i skolan
Kan du lita på mest? - nellie, milla, amanda, moa
Vet mest om dig? - nellie
Sov du tillsammans med senast? - min kudde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0