Tänk om man kunde skilja på äkta och oäkta kärlek på samma sätt som man ser skillnad på champinjoner och flugsvamp

gahh har fet med tråkigt.. kom på nyss att matteläxa ligger orörd på min säng.. hehe men har faktiskt bara 4 uppgifter kvar och dom e svååååra.. gjorde resten på lektionen när vi hade vikarie :d
bestämde med lovisa oxå att hon hänkar på söndag :D kanske ida oxå men hon har inte svarat på mitt sms än. och nu hoppas vi att laurus springer jävligt fort tack!! han ska fan klara det där jävla kvalet nu -.-
jaja men lovisa kommer nog fota massor om jag känner henne rätt så det kommer nog gaaaanska mycket bilder ;)
men nu ska jag försöka mej på min matteläxa, ciaaaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0