now everybody, put you hands in the air.

tjeeenis!

kom hem från skolan typ 5 över 3. drog på mej ridkläderna och tog bussen till stallet. fixade iordning contra och la ut bommar och så. började med att skritta lite volter, serpentin bågar för att få henne mjuk i båda sidorna sen så travade jag lite även då på volter och lite bågar. sen så skrittade jag och travade över 2 bommar och hon lyfte jättefint på fötterna. sen så la mamma till en tredje och den i mitten va lite upphöjd. shit vilket lyft hon fick i benen! skitfin va hon! sen så sökte hon sej till och med neråt så i slutet red jag på en volt och hon gick riktigt fint vissa stunder. hon orkar inte bära sej än men det är ju inte så konstigt! nån måste följa med och fota nästa gång, skitnöjd med henne idag verkligen :')

 bild på mej och contra, första gången jag red henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0