Never ignore a person who loves and cares for you because one day you may realize you've lost the moon while counting the stars.

hejhej!

har ätit frulle nu och så.
HAHA pappa kom in på mitt rum med en liten låda och jag ba okej? och sen såg jag en svans sticka rakt ut och två tassar.. insåg att det va en mus och typ hoppa upp från stolen och börja skrika haha :oo men den va ju redan död men aa..
vi gick och 'begravde den' bland alla andra.. lite äckligt men ändå sorgligt..
ska nog åka med pappa ner till gymmet om en stund. har snackat me mamma och pappa och dom går nog med på att låta mej börja träna innebandy :d men då kanske jag måste dissa elin och lovisa på måndagar.. jaja får väl se! vi har inte pratat klart än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0