halvdag med mooooatooooa

slutade 11.20, jag och moa tog bussen till centrum och käka suuuuubway, alltid lika gott!! sen så träffa vi elin, aslänge sen har verkligen saknat bruden asmycke! hon och rasmus e assöta! :D sen så gick vi och kolla när bussarna t runby gick men vi hade precis missat dom så då gick vi t runbyskolan -.- tog bara typ 15 minuetr men skit samma.. sen så träffa vi ida och bella där så vi satt inne i deras skolas kiosk och snacka. det va meningen att vi skulle träffat anton men den fegisen vågade inte träffa oss.. sen tog vi bussen t centrum igen. moa köpte godis och jag en munk och tuggumin. sen satte vi oss på 45an som åker hela väsby typ och så klev vi av vid moa. då snacka vi skype me anton och tog lite bilder ;) sen kom elin för som skulle träna 03erna så då tog jag bussen hem. på bussen satt jossan så vi bestämmde att jag förmodligen ska hänka me till stinsen ikv. tydligen ska sara varga sjunga och det ska delas ut goodie bags osv :D grymt kul, hade ingen aning om det men men :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0