give it up for music

hejhej! :)

sitter hos pappa nu, tjockar i mej popcorn haha :$ men iaf, när jag kom upp till stallet så longerade ja laurus först över bommar och sen över en liten oxer. han va suuuuperduktig!! fick till och med fram han i lugn och samlad galopp och han hoppa jättefint över :) sen kom kattungarna och förstörde allt -.- en av dom satte sej i kanten på ena bomen på oxern och d såg inte jag så precis när laurus hoppar, hoppar kattungen ner från den så när laurus landar håller han på och krossa kattungen :oo jag och mamma typ skrek och laurus vart livrädd.. men kattungen hade jävligt tur, laurus nudda aldrig den. jävlar va rädd jag blev asså..
sen åkte jag hem t pappa och så åt vi och sen satte jag mej häär :)
elin följer nog med och fotar på söndag när jag rider contra hihi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0