En push-up bh är som en chips påse. Du öppnar påsen och det är halvtomt.

tjenis!
hände inte så mycket idag.. eller jag trodde jag tappat mina nycklar så jag sprang runt i hela skolan och leta.. hade seriöst panik. aldrig varit så orolig förut.. men underbara nellie, bea och kristin följde med mej hela tiden och hörde på min gnäll och till och med nellie fick nästan panik för min skull. underbara vänner man har♥ men iaf, dom låg i min sminkväska.. den va halvstängd och proppfull så vettefan hur dom hamnat däri.. vart iaf sjukt lättad eftersom jag visste att både mamma och pappa skulle blivit gaaaalna har ju skåpnykel, hemma nyckel t både mamma och pappa, larmbricka och förrådsnyckel.. men det är verkligen inte jag att tappa bort saker så. tur iaf att dom kom tillrätta!
pappa har åkt till jobbet och cissi kommer väl hem snart. kakan smutsade ner mina byxor när jag va ute me dom och jag hade tänkt att ha dom imorrn.. ska se om det går att tvätta bort med tvål och vatten annars vet jag inte vad jag gör.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0