dåååååålig update jag vet..

föööööööörlåååååååt

kom hem 1 inatt från mina kusiner.. det va asmånga där så först åt vi och sen så fick jag massa kläder av mina kussar och så lyssna vi på musik och sen så spelade vi just dance. haha det va typ som värsta friskis passet ;)
idag så har jag först kör laurus. han va jättefin!! sen så åkte jag och mamma till stinsen. fick ett nytt svart linne från gina, bh trosor och nya strumpor från twilfit och så köpte jag tuggumi och hovborste till laurus från citygross ;) thank you mami! sen åkte vi och åt på donken och sen till mina kussar och hämta bord och stolar från igår ;)
kollar på partaj nu haha typ dööör ;o men iaf ska t stallet imorn och riiida ;) lovisa och elin (?) ska med så vi drar väl typ direkt efter skolan. vet faktiskt inte va jag ska göra me han.. jaja får väl se imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0