Ångra aldrig något som har fått dig att le ♥

haha kollade nyss min mail, 1508 olästa mail.. eeeeelzka

nej men kom hem från skolan för.. ganska längesen. hade svenska som sista och moa satt vid mej. hahah jobbade typ ingenting satt bara och garva typ. juuuste man skulle läsa om Alexandre Dumas tror jag han heter och så stog det Dumas i texten och jag ba vadå dum as? AHAH typ doog
men iaf har varit ute me rossi, kollat på one tree hill och fixat marsvinen. duktig chey! greys anatomy börjar snart så ska kolla på det och sen äre väl nå andra bra program ikväll oxå.
vi har halvdag imorgon oxå :D :D men vettefan vad jag ska göra.. :s ska kolla me nån kompis för jag tänker iiinte va hemma!! men nu ska jag fortsätta radera alla mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0