Stockholm Internatinal Horse Show

hejhej :D

idag va det ju SIHS :D fan va jag längtat! åkte in dit nån gång på dan eftersom jag va hemma från skolan för jag mådde dåligt igår och i morse. galet mycke folk men hittade faktiskt nästan allt jag skulle :) och lite mer såklart.. kom hem 900 kr fattigare.. haha men det va det värt! har 300 kr kvar och handla ngt för på söndag :)
allt jag köpte kommer bild på här nere! träffa även linn från dressymupparna *haha stolt* nej men har ju aldrig sett henne irl så det va kul såg massa andra bloggare oxå haha, galet med folk asså!! efter åkte vi hem till en kompis och nu kom jag precis hem!

 ridbyxor ; 250
 ridstrumpor ; 50
 pannband ; 25! :D

 remontträns ; 299 dagens bästa köp!

 schabrak ; 175
 padd ; 75
 dressyrspö ; 49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0