Per-Ola Nyström



”Jag läser inte små Snorungars bloggar
och sån bebis skit. men ja har ju vänner o bekanta som gör det ! och jag måste
säga….hahaha vilka små idiot ungar som finns ute i sverige som har en åsikt om
mig.. dom KÄNNER JU FAN inte mig. är det så att man kan säga precis vad som
helst för elaka saker om vem som helst bara sådär.Små skit ungar som skriver om
dagens outfit !! hahah så jävla pinsamt. min outfit idag ärrr tyip ” blåa jeans
med turkos topp” hahaha fy fan vilka loosers ,alla vill bli en blondin
bella..stackars små barn. Till råga på allt så kritiseras inte bara mig själv
som person .VILKET DOM INTE HAR NÅGON ANING HUR JAG ÄR ! utan läser man
expressen o tror på allt som står där..ja då tycker ja också att jag är helt
störd.. nu är det ju inte allt sant som står där ! Jag har alltså haft ”
kompisar” som har ringt om och tipsat om ” snaskiga saker” endast för att få
pengar till det !! man blir rätt så avvaktande som person då när man möter andra
människor/nya människor man tror ALLA är svin som vill dra nytta av jag har hade
LYCKAN o TUREN och vara med i bonde ! jag kan säga att jag är exstremt tacksam
för jag fick vara med och trodde aldrig att ja skulle få vara med. det vara bara
tobias ,nille,Toni som sa alltid klart du blir en av dom 4.a bönderna. du är ju
lite knäpp och säger precis vad som kommer upp i huvudet först. det blir asrolig
tv ! jag höll bara med ! och hoppades i smyg att få vara en av dom 4.a !JOO små
brudarnas piss bloggar måste ja bara prata mer om ! dom klagar ju inte bara hur
jag är som männsika vilket är vidrigt ! tycker jag ! man pratar inte om någon
som man inte känner ! man skriver inte att man är sliskig eller annat och säger
extremt elaka saker om mig eller tjejerna som var på gården ! Till råga på allt
har dom här småskitarna till tjejer.. en häst också !!! OCH gissa vad dom har !
EN arab jävel. eller travare eller korsningruss/travare eller ardenner/fullblod.
Fullblod häst som har gått löp ( skitbra hopphäst ) NOT..
dom kritisera mitt
sätt och skriva här på MIN SIDA. hur ja skriver om träning och annat !!!
HAHAHAHA dom skriver det ! helt sjukt ! torka er i röven och gå o klipp dig !
säger ja ! sitter där med kadaver till häst och kritisera mina funderingar om
hur en häst ska tränas !!! fy fan vilka idioter ! jag säger inte att jag är guds
gåva till någon ! MEN jag vet vad ja kan ! och vet hur man gör ! jag delar med
mig om det ! för jag tycker det är kul, jag tycker det är kul och prata med
någon som inte alltid dela min syn och se på allt ! jag vill lära mig mer om
allt ! men det finns en gräns hur mycket skit man får ta ! och när småtjejer
skriver om att jag har lustiga idéer om hur en häst ska tränas så samtidigt har
dom bilder på sin travare med graman och pessoa bett !!!! heheeh JA ni som
förstår ridning fattar hur fel del låter ! JU mjer saker som sägs om mig och hur
folk retas på att jag säger vad ja tycker och ju mer stavfel ni påpeklar JU MER
jävla stavfel ska ni få ! Jag älskar livet och ja älskar och träna andra
människor och jag älskar när någon säger ” pelle jag fattar ” och ni alla som
skriver fina,Härliga positiva meddelande till mig . ni gör det lite lättare att
orka med vardagen och att allt som man har fått utstå dom här sista skitveckorna
!! tack alla ! Och tack nille ! för du pushar på mig att vara den jag är ! puss
min vän ( snart är jag glömd och då är jag en vanlig människa igen ) som tur är"


jaa, vad ska man säga? jag tyckte rätt bra om Per-Ola innan jag läste det här. visst han har inte uttryckt sej på det bästa sätt dom andra gångerna heller men han är en bra ryttare. men nu har jag tappat respekten för han heelt!
när han skrev (skitbra hopphäst) NOT.. då fanns inte min respekt längre, så vadå, menar han att ett russ, en ardenner, en travare, kan inte dom vara bra hopphästar?! jag lovar att ett russ kan ha bättre hoppteknik än hans häst. så enligt mej var det riktigt onödigt att uttrycka sej så. dessutom klankar han ner på oss tonåringar som har våra bloggar och skriver om våran träning och fram/motgångar. vi har väl förfan lika mycke rätt att skriva om det som han? eller?
åhh blir så jävla trött på när folk som är äldre klankar ner på oss. han har väl oxå varit tonåring? eller han kanske föddes som vuxen. pfft skulle inte tro det va!


hittade inlägget på http://ponnysanning.se/?p=1459#respond och hans inlägg finns här: http://www.stallnystrom.com/job.html#n20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0