never give up your love of your life.

heeeejsan :D

åkte upp till stallet vid halv elva, lovisa hämtade mej.
vi sadlade hästarna och jag red i nya sadeln idag :D
sen red vi ner till ridbanan och så börja jag med att ställa han åt båda hållen och skritta över lite bommar, han va ganska stissig i början men det släppte efter ett tag :) sen så trava jag lite lugn över bommarna och gjorde lite av- och igång sättningar och tränade på att han skulle orkar hålla formen. det funkade ganska bra faktiskt :) prövade även att hoppa ett litet kryss på typ 20-30 cm och han tog helikopter-hopp över och jag ba på väg av några gånger men sista gången gick det bäst, han tog ett stort hopp men följde med ganska bra iaf :D han va suuuper duktig! men sadeln gled fram lite men ska sätta på en svanskappa till nästa gång. annars funkar den jättebra faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0