kan inte fatta det, 3 hela fakking underbara år!



alla våra minnen, kolla hur du utvecklats? till en liten lurvboll till en underbar vacker prins. kommer ihåg när vi fick hem dej, 6 månader och hingst. du kunde ingenting. allting vi lärt dej, du är helt underbar inom ridningen, du vill verkligen lära dej. och det är jag som gjort dej till sån. du ska bara veta hur det känns att ha skapat en sådan fantastisk häst med sådan personlighet, du är min bästavän, min prins mitt allt. visst vi har motgångar oxå, men vi försöker igen och ger aldrig upp, eller hur? det kommer att gå tillslut, men just nu är du inte redo bara. men du kommer en dag att ta alla därute med storm Laurus, jag vet det!
3 hela underbara år idag, 9/11-08 till 9/11-11.

JAG ÄLSKAR DEJ MIN FINA PRINS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0