jag kanske är rik, men jag har inte råd att förlora dej!

jag lever! ;)

haha har inte bloggat sen igår så tänkte bara säga att ja, jag lever ;)
gick ju till nellie igår. vi lekte med hennes webbkamera, tog massa bilder och flummade massor! som vanligt asså.
pappa hämtade mej runt 6 och så åkte vi och hämta mina skor och sen körde han hem mej t mamma för jag skulle äta och tanken var att jag skulle gått tillbaks t nellie men börja bråka med mamma. upptäckte sen också att när vi lämnat in mina skor så hade det blivit ett hål fram i tån som dom försökt limma ihop men misslyckats.. så mamma ringde dit och så skulle vi åkt dit med dom idag men vet inte om mamma gjorde det..
drog iaf till nellie vid 1, eller mötte henne vid infra för hon skulle köpa present t sin pappa så jag vänta utan för med enzo. sen gick vi hem till henne och åt lunch och sen fick jag lite kläder av henne :) imorrn ska jag typ rida ut med laurus. mamma skulle ta contra så blir uteritt för första gången med laurus imorrn förmodligen :) om jag och mamma blir sams såklart..

 riktigt gammal bild! tagen typ i oktober förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0