fuck my brains out, like you did lastnight

tjenixen!

sorry för bad update men har faktiskt inte hunnit idag! hade svenskaprov som sista och det gick nog ganska hyfsat tror jag. tror jag får iaf ett C så då är jag iaf ganska nöjd.. men iaf i fick sluta 25 minuter tidigare så drog hem och fixa lite och sen tog jag bussen t tåget och sen tåget t tc. mötte eliiiiiin där så gick vi runt och snacka lite, sen t donken och hon köpte mat och jag en glass. sen så gick vi t gallerian, patrick isaksson (grymt efternamn) tror jag det va spelade där så vi lyssna en stund och så köpte elin en mössa och så gick vi t tåget. haha vi mötte danilo oxå.. haha dom tog samma tåg som oss för dom skulle t väsby. elin klev iaf av vid solna och det satt världens läskigaste gubbe som satt och stirra på oss så jag ville inte sitta kvar där längre..hhaha.
men iaf kom hem typ 7 så har ätit och fixat lite. :)



we♥it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0