whatever you do, I will be right here waiting for you<3

förlååååååååååååt för världens sämsta bloggning..

men det är ju jul och har inte riktigt haft tillgång till data ;)
idag så åkte vi först och handla på mellandagsrean i stinsen :) fick ju 500 på hm av farmor och 450 på stinsen av mormor och mina kusiner och moster. så vi åkte dit och jag köpte en stickad kofta, en bh och nyårsklänning på gina, på hm köpte jag foundation, neccesär, lösögonfransar och en bh ;) fick även en parfym av mamma :')
sen åkte  vi till stallet för farmor och farfar, min lilla kusin och farbror+hans tjej skulle komma :) maja (min kusse) red laurus lite och sen hoppa jag upp för att visa vad min lilla ponny kan.. höhöh trodde jag ja! nej men han gick jättefint i början tills mamma ställde upp hindret..  haha nej men han hoppa över det och sen ba börjar han kicka mot hindret hahaha fast jag ramla inte av ;) sen hoppa jag det ngr gånger och han hoppade faktiskt bra! sen när dom åkt skulle jag rida lite i skogen men haha han typ stegra, kicka och hoppa upp i luften å kicka, skithäst asså-.- haha stackars lovisa som ska rida han.. nej men iaf, vi hade ingen el i stallet så alla gick typ runt med pannlampor för att se nånting.. muppar hahahaha ;)

 hahah fel inställning på kameran.. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0