sing like no one's is listening, love like you never been hurt, dance like nobody's watching and live like it's heaven on earth.

tjoo på er!

har varit i stallet typ hela dan, lovisa hämta mig typ 11 och så åkte vi dit. vi sadlade hästarna och lindade benen för vi skulle rida ut. hihi han fick ha sitt röda schabrak och röda lindor ;* och lovisa hade samma så vi matchade ganska bra ;) men sen red vi iaf ut. massor med träd hade fallit över stigarna så vi fick vända asmånga gånger.. jaja sen så red vi tillbaka och shiit va taggad han va.. prövade och galopper och sötisen galoppera några steg sen så kickade han men vafan han galoppera ju :D
sen så sadla vi av hästarna och sen gick vi ner till Lotteräng, det nya stallet neranför oss för vi skulle fråga hur mycke det kosta å rida i deras ridhus osv. och dom va astrevliga så på måndag ska vi ner och rida där :) vi har väl bestämt att vi ska rida iaf 1-2 ggr i månaden i ridhuset iaf :)
sen så gick vi tillbaka och lekte lite med katterna och sen åkte vi hem och så har jag ätit och nu sitter jag här framför datan :)
 nu ska jag å ella döö lite, har ni sett zac efrons mage? asså oooommmmgggg

 OMG HANS MAAAAGE, GE MEEJ!

 shoo snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0