Sanningen svider, speciellt när den kommer från någon man älskar..

hejsan svejsan!

hemma fr¨ån luciat nu. eller ja, vi kom hem för typ en timme sen men jag har ätit och sitter och skriver min slöjd-uppsats.
luciashowen gick skitbra! alla skötte sej och ingen red fel :) haha vi hade ponnyridning efter.. mina kusiner fick rida laurus ;)
sen plcka vi av alla grejer från hästarna och fixa allt och sen åkte elin med sin mamma och jag och lovisa va kvar och tog porträtt foton på kattungarna osv hahah.. men får blogga mer senare för måste bli klar med uppsatsen.. känner att jag börjar bli sjuk, ont överallt och så, taack älskade moa för att du har smittat mej ;* ..


Kommentarer
Postat av: Moa

Inget att tacka för! Säg till bara så kan du får smittan igen <3

2011-12-11 @ 21:47:32
URL: http://moaadansk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0