jävla äckel gå å dö

fyfan, fattar inte att jag föll för dej. jag va så jävla glad under tiden jag snacka med dej. ville verkligen att det skulle bli nått, den tiden kan tillomed varit den bästa i mitt liv, jag trodde på allt du sa, att jag kanske hade hittat en kille som verkligen menade va han sa och inte playa runt, men nej tydligen inte. det e så jävla lågt det du gjorde. du klarar inte ens av å va kompis med en tjej lixom. faan jag fattar inte att jag trodde på dej, det är så jävla lågt. att du inte är mognare i din ålder, det är sjukt. DU är sjuk. det krävs jävligt mycke för att en kille ska få mej och gråta, och du fick det. då kanske du fattar hur jävla mycket du betydde för mig. i MINA ögon kan du bara gå och dö, jag vill aldrig mer se dej. och det blir ju inte bättre av att jag kommer se dej VARJE jävla dag i skolan. fuck you

Kommentarer
Postat av: Elin

finns gumman!!! <333

2011-12-20 @ 10:01:18
URL: http://eliinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0