jag typ.. FRYSER

kom hem från stallet för en halv timme, satans va det e kallt ute..
vi fixade hästarna ganska snabbt när vi kom upp, jag red barbacka pallade inte sätta på sadeln hehe. red med fleecetäcke under och ländtäcke över mina ben hihi men vi skritta ner ett varv på banan, herrejävlar va hezten vart taggad haha :o inte på ett dåligt sätt men aa. sen red vi lite på stallplanen, försökte få han å galoppera men satte verkligen min balans på prov.. han bockade lite och va på väg å kicka och jag red barbacka.. haha fast har man superbalans så har man ;) nej men lovisa sa att det såg ganska kul ut hehe.. nej men han galoppera lite iaf hih :) nu ska jag gå och duscha innan mina fingrar döör, bloggar mer om en stund puss

 jag vill ha sooooooommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0