Ledig dag!

Hej på er!
Idag var jag ledig från skolan - hur skönt?! Så jag och en vän passade på att åka ner till badstället vi har i våran kommun och första introducerade jag henne för lite benövningar. Hon har aldrig tränat på gym i hela sitt liv, och jag tyckte det var dags nu ;) Så vi körde lite lätta knäböj i smithmaskin och sedan lite andra maskiner. Jag absolut hatar att träna på nya gym där jag inte hittar vart alla maskiner är, eller dessutom inte ens vet vad man använder vissa av dom till.. Men det gick bra tillslut! 
 
Efter att vi kört det lätta benpasset så gick vi ner till simhallen och simmade ca 400meter och tog tid 50meter bara för att se vart vi låg nånstans. Vi har nämligen simning och livräddning i skolan efter höstlovet så ville bara kolla var jag låg. Detta var dagens aktiviteter, tyvärr har jag ingen koll på reps då fokusen mest låg på min vän idag. Jag har en sjuk träningsvärk i ländryggen så ville inte köra så mycket. Har dessutom ett core-pass i skolan imorgon med fokus rygg/mage så det ska bli intressant och se hur det går ;) 
Kram, Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0