2013/11/26

Godkväll sötnosar! Har precis klarat mig igenom en otroligt seg tisdag, och jag hade ändå kort dag idag but still.. Slutade 13.20 och tog då bussen till stinsen och böjde till mina glasögon lite för dom varit lite förstora och glidit ner på näsan haha. Åkte sedan därifrån till gymmet för ett axelpass, mötte även Fredde där som det va ett bra tag sen jag såg! Var där i lite mer än en timme och sedan tog jag bussen hem. På sista bussen (åker tre olika) så var det en tjej som ramlade och slog i huvudet när chaffören körde iväg. Grejen var att inte en människa reste sig och hjälpte henne medans jag flög upp direkt. Hon var väl borta i några sekunder men ändå, det tog till och med tid för chaffören och reagera. Vissa började till och med och hålla på med sin telefon igen, jag menar hur jävla respektlöst är det inte?! En stackars människa ramlar för att hon tappar balansen, det kan hända alla. Och då ska man inte hjälpa henne eller? Jag hade blivit jätteglad om någon hjälpte mig, visst det skulle vara grymt pinsamt men bättre än att alla bara sitter och stirrar som om man är från en annan planet. Shit va förbannad jag var, att mänskilgheten gått så himla långt att man inte kan ta 5 sekunder och kolla om personen mår bra.. Gaaaah jag är fortfarande arg haha.. Aja jag hoppades det inte blev några större skador i alla fall, såg inte ut som det men man vet aldrig! 
 
Nu har jag precis duschat och ätit, och nu ska jag bara kolla lite Ghost Whisperer och vänta på Paradise Hotel. Somnade ju ifrån det igår.. Helt slut haha ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0