2013/11/25

Halloo guys!
Har inte suttit ens en sekund med datorn under helgen faktiskt och har inte orkat sitta och uppdatera allt från telefonen så here it comes!
 
Fredagen vet ni redan om, så i lördags fyllde min låtsasmamma Åsa år! Jag var på gymmet på morgonen och körde lite armar. Nästan inte en människa på gymmet vilket är så grymt skönt verkligen. Lite senare på dagen åkte jag och Viktor hem till pappa och fikade med min släkt! Vi var väl där i en 2/3 timmar och sen åkte vi tillbaka till Väsby för tanken var att vi + 2 till skulle gått på Hunger games men platserna tog slut och sen blev det sent. Viktor lagade i alla fall mat till mig och så köpte vi godis så låg vi bara hemma och tjocka oss hela kvällen, mys!
 
Igår så var jag uppe i stallet en sväng, vi har fått två kissemissungar till stallet som är så gaaaalet söta så jag dör lite.. Det var även så sjukt kallt så jag var bara ute och red en kortis på ängen då mamma plockade in hindrerna för det inte går och hoppa eller något knappt längre. L var knäpp haha, lite överskottsenergi kan man väl säga + att jag knappt hade några tår eller fingrar kvar, usch vad jag inte gillar den här årstiden.
Kom hem till papsen vid 6 ungefär så duschade bara och däckade nästan i sängen! Just nu sitter och kollar på ghost whisperer och väntar på att svenskan ska börja, vi ska ha nått diagnosiskt test wiiiie säger jag bara ;) Efter skolan blir det mot gymmet och sen bara hem i think! Justää glöm inte och lyssna på 1Ds nya skiva, dör lite :')
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0