2013/11/22

Hejsan svejsan! Ligger just nu helt död i sängen, nyduschad och kollar på idol som precis började! Dagen har bestått av skola på förmiddagen och sen fotomässan på eftermiddagen! Hade så galet ont i fötterna, mickis sa åt mig att ta kilklackarna och dumma som vi va tänkte vi inte på att vi skulle gå runt på en mässa halva dagen haha.. 

Nu på kvällskvisten har jag faktiskt provat och träna på SATS med mickelin, vi körde rygg och triceps + att jag visade henne lite magövningar i slutet. Jag är inte alls stark i ryggen så lär ha en trevlig träningsvärk imorgon ;) Kul var det i alla fall och prova ett annat gym, men jag håller mig till friskis hihi. Hoppas ni har haft en bra dag, puss och kram! 

Två pics från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0