Sista timmarna som 15 hihi

Hejhej bloggen!
 

Hur mår niii? Jag mår skitbra, lite hajpad sådär nu när jag blir 16 om ca 4 h :D:D:D:D 
Vi har ju haft långhelg, eller ja en dag extra haha! Fredag vet ni ju om vad som hände, på lördagen var Jennifer Jonas och Novis hit en stund. På söndagen var jag först till Robin och sen åkte vi till landet!
 
Jättekul och träffa farmor och farfar igen. Hur mycket snö som helst där.. och det är knappt en timme härifrån haha. Svinkallt oxå.. nästan -10 igår vid 9 på kvällen. Idag så åkte vi hem runt lunchtid och så följde papsen med mig till Laurus. Gud vad jag saknat honom.. Världen finste ponny<3 Red honom nere på ängen lite, han var pigg men skötte sig superbra! Kom hem runt 17 och har färgat håret och duschat å så. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0