No one like you

Hej där!
Igår åkte jag till stallet direkt efter skolan. Red först Luddeman och Lovisa fotade. Kände mest på honom i skritt,trav å galopp. Det gick bra ! När jag gjort iornidning honom så fixade jag Larre! Vi hade photoshoot i solnedgången, och det blev såååååå bra bilder :'') 
Idag då: Skolan var chill, men det var Moas sista dag :(( imorron blir hon Runbybarn, wää bara lämna oss sådär , inte ok! Ska träffa henne på fredag iaf! På idrotten hade vi pulsträning så vi sprng kanske x antal kilometer, sen efter skolan drog jag och Millis till friskis! Woooorkout hahha nej men sprang på bandet i 30 minuter, roddmaskin, armar osv. Shiit vi trötta vi va haaha, men galet skön känsla nu. Har precis duschat så nu ska jag fixa mig och bege mig mot Åsa! Puss
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0