It hurts when you have someone in your heart but can’t have in your arms.

Igår kväll + natt spenderades hos Lovisa! Vi köpte lite godis och sånt på ica och sen kollade vi på A walk to remember och The Last Song. Har redan sett båda men fortfarande gryymt bra. Skulle gissa på att vi somnade runt 1 kanske, och så skulle vi gå upp halv 8 imorse! Hahah vi kom inte upp förän runt 10 öve 8 och då fick vi slänga på oss kläderna och frukosten. Vi hann med bussen med good tid hahah. Vi åkte alltså till Täby centrum för att Lovisa skulle kolla på klänning och jag på västen. Men västen fanns inte i min storlek och klänningen passade inte Lovisa. Så jag fick med mig lite nödvändiga saker hem som ni sett på bilden. Sen tog vi Roslagsbanan och bussen hem! 
Vi kom hem till Lovisa runt 1 så då åt vi lunch och så började vi med hennes hår. Riktigt fin blev hon :') Gick till min buss vid 15.45 för skulle till Robin men hade sån tur att Yvonne precis skulle till stallet så åkte med henne en bit. Mockade och fixade Robin och myste med honom<3 Finisen. Tog bussen hem vid 16.51 så kom hem för 45 minuter sen. 
 
Vet inte om jag ska ut ikväll, annars blir det att ta fram kläder till skolfotot osv! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0