I text you first because I miss you. If I dont text you, Im waiting for you to miss me.

Heluu!
Det var så galet segt och ta sig ur sängen imorse.. Kom knappt upp haha. Hade hälsa på morgonen men det va chill. Sen rulla dagen på, slutade 14.20 så då gick jag hem och åt lite och tog bussen till stallet! Tog in Ludde och borstade honom och medans jag fixade honom kom Lovisa. Jag red nere på ängen mest för att känna på honom och lite så, Lovisa fotade så bilder kommer när jag fått dom. 
Efter Ludde så gjorde jag i ordning Larre. Vi hade photoshoot i solnedgången med Larre å Smaccan och det blev sjuukt mycket bra bilder :') 
Pappa å mamma är på föräldrarmöte så när dom är klara åker jag med pappa hem och sover där inatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0