Sometimes the ones that you love the most are usually the ones that hurt you the most.

Hejsan mina fina bloggläsare!
Igår så tog jag bussen till Carlslund för att möta fredde å larsson och joel,jossan,pierre å fabbe men mötte först emil å johannes och sen fredde å dom! Vi åkte ner till södervik och var där nån timme. Sen så körde joel hem mig till smedby för att hämta kläder och sen tillbaka till josefin. Lämna mina grejer hos henne och så drog vi ut med joel å pierre igen. Kom in runt halv 11 så då låg vi bara och kolla på tv, somnade runt 12 skulle jag tro.
 
Idag så var jag bara i skolan till 11, brandalarmet ringde typ 10.45 så kom hem runt 11. Åkte till stallet och lastade Larre och sen åkte vi till mälarkliniken för att kolla hans tänder. Dom raspade lite men inga vargtänder så det var skönt! Kom hem runt 17 så nu ska jag bara äta och sen plugga SO.. puss!
 
bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0