In every girl’s life there is a boy she will never forget. In every boy’s life there is a girl he can never get.

Vaknade av mig själv typ 8 imorse så låg och kolla på The Voice i kanske 40 minuter innan jag gick upp och gjorde mig i ordning och gick ut med Hubbe. Millas farmor hämtade mig och Amanda typ 10.15 så körde hon oss till Runby. Jag och milla fick starta 10.39, allt gick faktiskt bra, vi hittade inte en kontroll först men sen flöt allt på. Det var sjuuukt långt allting, lovar att vi sprang minst en mil idag haha! Milla tappa våran lapp HAHAHAHA så fick hann aldrig ta den sista kontrollen men 20/21 kontroller + att vi kom in innan 2 h som var max tiden, det är fan awesome gjort av oss hihi. Vi tog bussen hem osv så nu ska jag äta och sen duscha.
 
Igår så kom Elias till mig vid 6 typ, han följde med mig till lidl för jag skulle köpa nått och äta och sen var vi bara hos mig. Följde med han en bit hem runt 9 så kom hem igen vid halv 10 typ. Snackade lite med Max och Danne då och gick typ och la mig vid 22.30. Därför ingen bloggning :)
 
gotland om 2 dagar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0