The people who are worth loving, aren't always easy to love.

Hejhej! :D
 
Vid 12 kom Lovisas föräldrar och hämta mig, och så hämta vi upp Lovisa innan dom körde oss till stallet. Lovisa fotade när jag red eftersom Smaiky är lite oren. Körde ett galoppass nere på¨banan. Laurus var superduktig! Han blev lite trött efter ett tag så red inte så länge.
 
Sen åkte vi och kolla på när Linda hopptävlade! Hon fick 4 fel men dom var jätteduktiga, Crisses första tävling! Kom hem runt 6, duschade och åt och sen gick jag till Sara. Vi gick ner till infra där Fredde, Larsson, Jonte och Dante var. Sen kom Max å Jacob så va vi där bara haha och strax innan vi skulle dra kom Joel, Pierre, Vippe och Johannes tror jag. Sen drog vi hem så var hemma till 22.50 typ. 
 
Nu sitter jag bara och laddar över alla bilder och lyssnar på finaste killarna. Sista inlägget för idag, puss och godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Finaste! ;)

2012-11-11 @ 10:59:00
URL: http://baramedryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0