Nobody wants to hear this but sometimes the person you want most is the person you are best without.

Hej på er :)
 
Gick upp typ 7 igår morse för att One Direcions biljetter släpptes ju! Och underbara Åsa lyckades få biljetter till mig och Elin så den 8 maj ska jag äntligen få seee mina älsklingar<3 
 
Vid halv 2 åkte jag och Sara in till stan, köpte en ny piercing! Den var förstor men satte på pärlan på en annan stav så då funkade det :D Visar bild senare! Vi kom hem runt 5 så då åkte vi hem till mig först, packade lite saker och sen hem till henne. Vid 7 tog vi bussen till smedby, var ute med hubbe och sen drog vi till Marcus. Vid 12 kom hennes pappa och hämta oss så åkte vi först hem till henne för hon skulle hämta lite saker och sen hem t mig och så sov hon hos mig! Vi vaknade runt 10 kanske så låg bara och kolla på tv, var ute med hubbe och sen hämta hennes pappa oss och så nu sitter jag hemma i grimsta! 
 
Ska till Laurus om en stund, sen vet jag inte vad jag ska göra ikväll.. Antingen träffa Elias en stund och sen till Runby, får se! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0